20 Ekim 2012

IFW 2012

IFW 2nd day




IFW 3rd day



8 yorum:

  1. ne kadar yakışmış kombinler :)
    gözlüğü de çok sevdim:)


    begumygaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler begüüm ,gözlüğü devamlı kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Kalem etek ve topuklular cok yakismis : ) Vogue a kapak olmussun : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim ne kadar hoş bir yorum :)

      Sil
  4. ama neden yazmıyorsun artık ben seviyordum poslarını kombinlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :)
      çok teşekkür ederim tatlı yorumunuz için çok yoğun bir dönem geçiriyorum her açıdan ve ben de yeni postlar yapmayı çok istiyorum umarım çok yakında yeni postlarla geri döneceğim :)

      Sil
  5. Wonderful post!

    http://lefragmentmode.blogspot.fr/

    YanıtlaSil