20 Eylül 2012

colourful top






photos / fotoğraflar: Pelin Düzel





19 yorum:

  1. Lovely shirt! Amazing look!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    YanıtlaSil
  2. süper kombin gömleğine bayıldım gerçekten

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  3. Yorumun için tşk ederim, çok hoş bir tarzın var :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir üstmüş. bu arada ne tatlısın ya :) nasıl daha önce keşfetmemişim seni acaba. çok teşekkür ederim bloguma yorum yazdığın ve seni keşfetmemi sağladığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar içten bir yorum yapmışsın, çok teşekkür ederim gerçekten :)

      Sil
  5. Gunaydin ! Oncelikle ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkurler.. Sen de cok sIk gorunuyorsun.. ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Gomlek de pozlar da cok sirin, ozel kapi onu resimlerini cok severim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de vazgeçemiyorum kapı önü pozlarından :)

      Sil
  7. Merhaba Takibe aldim seni! Ne guzel resimler var blogunda, iyi gezmissin. Bu postundaki resimlerde cok guzel. Acaba mekan Ayvalik/Cunda civarimi?

    xxx

    Zelish

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok incesin
      bu postu ayvalığın merkezine yakın arka mahallelerde çektik ama cunda da çekilenler mevcut :)

      Sil
    2. Nasilda tanidim, oralarin ayri bir havasi var gezmeye doyamiyorum. Her sene yazin gitmeme ragmen daha kesfetmedigim okadar guzel yer varki.

      Iyi oldu bu resimler. Hasret giderdim. :)

      xxx

      http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

      Sil
    3. evet gerçekten çok güzel ben de yazları fotoğraf çekerken ve çekilirken çok keyif alıyorum :)

      Sil
  8. thank you for your lovely comment...what do you think to follow each other?? ^^ I just start to follow you
    have a nice day
    kiss
    vendy

    http://simplelifeve.blogspot.it

    YanıtlaSil
  9. Gömleğin çok yakışmış.. Harika görünüyorsun..
    Bloguma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil