1 Ağustos 2012

Paris, France 2

Merhaba 
Geldik Paris'in 2. kısmına bu seferki rotamız Centre Pompidou , Bastille , Academie Nationale de Musique de neredeyse hepinizin Amélie 'den bildiği üzere Basilique du Sacre Coeur de, (Montmartre bölgesinde bulunuyor.) Bu yazımda biraz yemekle ilgili bilgi vermem doğru olur diye düşünüyorum. Endişe etmeye gerek yok tabi ki Mc Donalds mevcut ama Burger King yok. :) Birkaç ara öğün için Mc Donalds'a uğradık ancak Paris'e her gün gitmiyoruz sonuçta tadını çıkarmamız gerekiyordu. İlk gün Rue Fauborg Montmartre caddesinde bulunan 9. Arrondissement da Chartier 'de salyangoz ve et yedik, salyangoza önyargıyla yaklaşılsa da sonuçtan herkesten memnundu:). Champs elysee'de seçimimiz  Pizza Pino'ydu ve başka bir öğünde de Planet Sushi olmadan olmazdı. Macaronları söylememe gerek yok herhalde harikaydılar, fıstıklı rüyalarımda olabilir. Sabah kahvaltılarını da genelde kruvasan ya da marketten aldığımız kahvaltılık ürünlerle tamamladık. 













Centre Pompidou












Academie Nationale de Musique








Hotel Costes













photos/ fotoğraflar: Emre Yazıcı, Ceren Yavuz , Didem İmamoğlu

18 yorum:

  1. Harika gezmissiniz, Paris im geldi acayip. Laduree, Costes, yemekler de cok lezzetli! : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keyifli bir geziydi gerçekten benim de hala aklım orada :)

      Sil
  2. Great photos! I love your blog and I think that following each other would be great!

    XOXO

    Fashion-beam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Güsel görseller:)Acıktım mı ne?:)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler her baktığımda benim de canım çekiyor :)

      Sil
  4. awww im so envy!! i wish i could go to there..:D
    nice picts, anyway checkout mine if you have a chance sweetie thankyou:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu yeni kesfettim uyenim bende beklerim bloguma sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin o halde :) elbette ziyaret edeceğim :)

      Sil
  6. Daha önce gezdiğim yerleri senin objektifinden görmek ayrı bir keyif oldu ...teşekkürler
    http://bb-shoppingtogether.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkürler bb:)

      Sil
  7. You have a nice style, love the blog and your ideas :)
    Check out mine if you've got time.

    YanıtlaSil
  8. blogun çok zevkli.. çok hoş resimler olmuş özellikle pastacıklara :) bayıldım.. merrapunzel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim gerçekten yorumlarını beklerim her zaman :)

      Sil
  9. Duygu'cum merhaba,
    bloguma yazdığın yorumla seni tanıdım:)) iyi ki tanımışım,takipteyim artık ben de.. :p

    Sayende bir Paris seyahati de yapmış kadar olduk..
    Pastalar,yemekler mükemmel görünüyor!(Salyangoz hariç) :p :))

    Görüşmek üzere..
    Burcu

    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil