16 Ağustos 2012

Cote D'azur











12 yorum:

  1. belli ki harika bi gezi olmuş :)
    benim o dondurma kubunda gözüm kaldı
    bunu da bildirmeyi bir borç bilirim:)
    ayrıca siyah elbise çok yakışmış :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. evet begüm bu postta paristeki kadar fotoğraf yok gezmekten biraz ihmal etmişiz fotoğraf çekmeyi ama güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Duygucuuum,

    Ben de blogunun takipcisi oldum, tum postlarini daha yakindan takip edecegim artik. Gercekten harika bir gezi olmus, fotograflar da cok guzel, ben de cok yakinda oralarda olacagim ve belki yorumlarimi kendi blogumda paylasirim birgun :)

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Jesmiii
    ne kadar guzel seyler yazmissin cok incesin begenmene gercekten sevindim,. Senin objektifinden cok daha iyi fotograflar cikacagina eminim iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  7. lovely photos!
    If you like it, follow my blog about life and fashion in LA on Bloglovin'. Let me know in the comments and I will follow back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    YanıtlaSil
  8. Lovely place, and you look so beautiful in that black dress <3
    Andrea in Fashion

    YanıtlaSil
  9. Ne guzel gezmissin, ahh yine gitmek istedim oralara : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir tatil oldu tavsiye ederim gerçekten :)

      Sil