19 Mart 2012

green top




Photos: DİDEM İMAMOĞLU

30 yorum:

  1. kalp detaylı bütün aksesuarları severim. gözlükte farklı bi hava katmıs yüzüne.
    Bu arada bloğunu yeni keşfettim. izleyicinim bundan sonra, öptüm görüşürüz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz yorumlarını bekliyoruz :)

      Sil
  2. gözlükler pek yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler devamlı kullanıyor gibiyim aslında :)

      Sil
  3. çok tatlı görünüyorsun.kolye detayı çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler pembe fiyonk :)

      Sil
  4. I celebrate the good ideas i find here every time.

    YanıtlaSil
  5. thanx clara u always follow and support us :)

    YanıtlaSil
  6. aksesuarlar harika! :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederiz doğanay ve tuğba :)

    YanıtlaSil
  8. gorgeous outfit!
    love your blog, now following :)
    xx

    follow back? aestheticjungle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanx our new follower we are waiting for ur comments :)

      Sil
  9. You are hot to trot. You look too fabulous!

    http://thesocialboutique.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. I love your top :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Cok seker :) gözlükler yakismis !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gözlükleri devamlı kullanıyor gibiyim :)

      Sil
  12. Love this outfit, you look amazing.
    Creamy

    YanıtlaSil
  13. bloğunu yeni keşfettim, takipteym artık şekerim, bende beklerim...

    bu kolyenin goldu bende var, hemen herşey ile kullanıyorum..kazağının yeşilini de çok sevdim..

    öperim,

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gözde güzel yorumun için biz de seni ziyaret edeceğiz :)

      Sil
  14. merhaba
    ızleyıcın oldum
    hedıye cekılısıne katıldın mı sadece yorum mu bıraktın
    ona gore dahıl etcem de senı
    izleyicilerde goremedım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekilişe katıldım ancak aksilik olmuş tekrar yazdım yorum :)

      Sil
  15. SO CUTEEEE :)))

    banada beklerim :)

    http://mrsmrvfashioncorner.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler en yakın zamanda ziyaret edeceğiz :)

      Sil
  16. You look so cute:-) Great blog and photos!
    Check mine and let me know if you would like to follow each other:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    YanıtlaSil
  17. yeşilin bu tonuna bayılırım ben:)

    YanıtlaSil