14 Mart 2012

D.I.Y





from this website click here / yararlandığımız web sitesi için tık tık

23 yorum:

  1. Hiç beceremediğim bir şey saça şekil vermek :))

    YanıtlaSil
  2. Blogunu yeni keşfettim çok güzel gözüküyor saç rengi hele harika :)

    Bana da beklerim :) http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Cool .. so chic hairstyle!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. thanx Tialou :) if u like follow us :)

      Sil
  5. Wowwww! really lovely hair! Love it
    Thanks for sharing

    take a look on my blog, we can follow each other if u want :D

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel bir sac modeli, ama renk super en basta : ) Ziyaretin ve yorumun icin tesekkurler. Yine gorusmek uzere : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmene sevindim görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  7. full of style and good ideas.

    YanıtlaSil
  8. this is very cute and chic !!

    xx,
    Iqra

    masaladiary.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. oncelıkle merhabaaa ve her zaman beklerım , lısteme ekledım her zmaan gelecegım:) sonra keısnlıkle super olmssssss yalnız renkte enfes..brawoooooooooooooooooo

    not; yorum sonlaırnda kelıme doğrulamalar yorum yazmktan uzaklastırıyor bılgınıze , o yazılar hep yanlıs yanlış dıye ınsanın gozleırnı yoruyor:(( kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) tekrar görüşmek üzere

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. thanx rebecca for your nice comment :)

      Sil
  11. Bana yakışırmı acaba çok merak ettim denemeliyim:)

    Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  12. çok zor durmuyor denemelisin kesinlikle :)

    YanıtlaSil