11 Mart 2012

blue&brown








photos: KEVSER ZEYNEP MERAL

26 yorum:

  1. Bir tek ayakkabılar tam oturmamış, belki babet daha doğru seçim olabilirdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için çok teşekkürler hocam dikkate alacağım bir dahaki kombinlerde :)

      Sil
  2. I love the use of the scarf.... so chic.

    http://boyinpr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. this is so cute! You look awesome.

    x Marina

    www.cococamarel.com

    YanıtlaSil
  4. Hocana katılıyorum ayakkabı konusunda ama gömlek hırka fular 3lüsüne bayıldım çooook yakışmış.. fotoğraflar da çok enerjik geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler siu eleştirin için havalar babet için pek uygun değildi ama biraz daha ısınırsa çok daha farklı kombinlerde olacak :)

      Sil
  5. Resimler cok hos, fulari baglama tarzin cok hosuma gitti :)

    YanıtlaSil
  6. Gömlek ve fular çok hoş olmuş,gömleğin rengi de yakışmış;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevdiğim renkler :)

      Sil
  7. Bu post'undan bir gun sonra ben de gomlek, fular, pantolon uclusunu kullanmisim;)Farkli versiyonlarini gormeyi cok seviyorum bu uclunun.
    Sendeki rahat halini de cok sevdim. Gomlek uzeri fular cidden pek tatli bir ayrinti.
    Sevgilerimle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevdiğim bir tarz sık sık yapıyorum dediğin gibi rahat da her gün okula farklı kıyafet bulmak zor oluyor çünkü :)

      Sil
  8. Aa hava durumunu hiç hesaba katmadım ben haklısın tabi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siucum çok saol ama hoş bulmadığın bir şeyler olursa lütfen paylaş insan bazen farkedemeyebiliyor :)

      Sil
  9. çok hoş bir kombin klasik tarz için kahve ve mavi çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ben bir arada kullanmayı seviyorum kahve ve maviyi :)

      Sil
  10. Hi my dear!!

    I think that this outfit is really stylish...good work,girl!!! <3 <3

    GREAT BLOG!!

    Visit my blog,and if you love it,we could follow each other!!! :)
    I'll wait your answer on my blog!!! <3

    http://www.thechicetoile.com

    XOXOXO,Francesca

    YanıtlaSil
  11. aayyy çok şekersin bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler içten yorumun için :)

      Sil
  12. şahane gülümsüyorsun!=)

    YanıtlaSil
  13. iltifatın için çok sağol mutlu ettin beni :)

    YanıtlaSil