8 Eylül 2011

rum evi

Hi guys. Here are some pics we shot last week when i was at Ayvalık. We could find different places easily thanks to my close friends. I realized that I forgot lots of pieces from my closet because i hadn’t no time to prepare my luggage before we came here. So i preferred this comfortable skirt and top :). Have a nice day.

Herkese selam. İşte Ayvalık’ta geçen hafta çektiğimiz fotoğraflardan bazıları. Buradayken birbirinden farklı bir sürü mekan bulmakta pek zorlanmadım. Yakın arkadaşlarıma bu konuda teşekkürü borç biliyorum:). Ancak oradayken fark ettim ki birçok eşyamı aceleyle İstanbul’da bırakmışım. Sonuç olarak bu rahat etek ve üstü tercih ettim rahat gezebilmek adına :) . Herkese iyi günler.























Top: ?
Skirt: Vintage
Shoes: Tommy Hilfiger
Scarf: Vakko
Earrings: From my mum
Photos: Hilal Gurup


Tişört: ?
Etek: Vintage
Ayakkabı:  Tommy Hilfiger
Fular: Vakko  
Küpe: Annemin  
Fotoğraflar: Hilal Gurup

5 yorum:

  1. eteğini ve küçük şımarıklığını çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim grace güzel bir çekimdi günün sonunda çıkan fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  3. luv the pics and your outfit!!!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar hos kareler var, cok guzel:)

    YanıtlaSil