20 Temmuz 2011

magenta

After my physics exam, we decided to go out with our close friends. It was a nice day. Believe it or not I like summer school. Going to the concert , hanging out with close friends or being at the seaside makes me happy. I might try to like the summer term with such simple  positive and feelings. :) Have a great holiday. Xoxo


Fizik sınavımın ardından arkadaşlarımla birlikte dışarı çıkmaya karar verdik. Güzel bir gündü. İster inanın ister inanmayın ama yaz okulunu seviyorum aslında. Yazın yakın arkadaşlarla bir arada olmak, konsere ya da denize gitmek bile beni mutlu etmek için yeterli. Belki de bu şekilde basit ve pozitif düşünebilmem yaz okulunu sevmemi sağlıyor.:) İyi tatiller.






















Dress: Zara
Bag: Vintage
Shoes: Guess
Bracelet: Bought in Ortaköy.
Necklace: Designed by my mum.
Photos: Emre Yazıcı


Elbise: Zara
Çanta: Vintage
Ayakkabı: Guess
Kolye: Annemin tasarımı
Bileklik: Ortaköy’den aldım.
Fotoğraflar: Emre Yazıcı

10 yorum:

  1. O senin guzelligin cnm benim cok incesin her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Fabulous look :)

    Your newest follower Michelle
    pinklemonincrystal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. great shade of pink!
    this is great!
    i hope you'll come by and see my posts about my journey through spain and my first look since returning to the states!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim cok tesekkurler :) michelle lee and cma thanx girls you made my day :)

    YanıtlaSil
  5. cantayi cok begendim diyecektim ki vintage'mis. neden begendigim anlasildi. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Tesekkurler gizem benim de en sevdigim cantalarimdan biri :)

    YanıtlaSil
  7. cute dress and bag
    you have such a cool blog
    nice job :)

    YanıtlaSil
  8. thanx bobbieaustin for ur nice comment :)

    YanıtlaSil