27 Haziran 2011

good bye Ayvalık

Finally, I am able to do a new post without planning anything.Last two weeks i was at Ayvalık for a holiday. we had really great time. Unfortunately the holiday dream finished and then the summer term began. Today I want to share some nice places from Ayvalık. Especially i love windmill :).By the way thanks girls for taking great photos. I hope you like it. Take care!


Sonunda hiçbir şeyi planlamadan yeni bir post yapabiliyorum. Geçtiğimiz 2 hafta tatil için Ayvalık'taydım.Gerçekten çok hoş zaman geçirdik. Ne yazık ki tatil rüyası bitti ve hemen ardından yaz dönemi başladı. Bugün sizlerle Ayvalık'taki bazı güzel mekanlarda yaptığımız çekimlerden birini paylaşmak istedim. Özellikle yel değirmenine bayıldım :).  Bu arada harika fotoğraflar için kızlara çok teşekkür ediyorum.Umarım sizler de beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın!











Top: Esprit
Skirt: Vintage
Shoes: Steve Madden
Necklace: Koçak Gold
Head band: H&M
Photos: Berrak Eşbeoğlu


Üst: Esprit
Etek: Vintage
Ayakkabı: Steve Madden
Kolye: Koçak Gold
Saç bandı: H&M
Fotoğraflar: Berrak Eşbeoğlu




6 yorum:

  1. çabuk geri dön bidahaki çekimde bende orda olmak istiyorummmmmmmm:):):) eteğineede bittimm:)

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler canim benim agustosta orada yeni cekimler dusunuyoruz mutlaka seni de cagiracagim :)

    YanıtlaSil
  3. Love ur skirt stunning colours my Dear love it and what a great location to shoot be free to visit my blog www.preppyfashionist.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Thanx preppy fashionist for ur nice comment :)

    YanıtlaSil
  5. really cute look, girl... love the dress
    share the feeling
    visit <3
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com

    YanıtlaSil