27 Nisan 2011

U.S polo event





Hi everybody! Pınar and I attended to the U.S polo’s “design your own polo” event two weeks ago. After we had gone to the Blogger’s Base, we took our coffees and started to think our polos. I liked the colorful tapes and golden metal buttons very much. So i used them for my shirt. Although i often changed my idea, finally i achieved to design my shirt. It was enjoyable and nice day for us. Thanks to U.S polo to extend hospitality to us and thank you my dear friend Cansu Aslan to contribute us for being there.





Herkese merhaba! Pınar ve ben iki hafta önce U.S polo’nun düzenlediği “ kendi polonu tasarla” adlı davete katıldık. Blogger’s Base’ e gittikten sonra kahvelerimizi aldık ve kendi polomuzu nasıl tasarlayacağımızı düşünmeye başladık. Renkli kurdelelere ve metal sarı düğmelere bayıldım ve tabi ki onları gömleğimde de kullandım. Her ne kadar sürekli fikrimi değiştirmiş olsam da sonunda kendi polomu tasarlamayı başardım. Gerçekten çok eğlenceli bir gündü. Bizi çok iyi ağırladıkları için U.S polo’ya ve canım arkadaşım Cansu Aslan ’a orda olmamızı sağladığı için çok teşekkür ediyorum. 















2 yorum:

  1. Rica ederim canımmmm eğlenmeniz beni çoook mutlu etti:)

    YanıtlaSil
  2. umarım bir sonraki etkinliğe birlikte katılabiliriz cansucum :)

    YanıtlaSil